• Det finns ramper i Söderköping och Rimforsa. Så här ser Rimforsas ut.
  • Ny betongpark i Mantorp. Lite långt att åka för Norrköpingsbor.
  • I Ekholmen Linköping finns det en ny bowl sen 2022. Kul men kanske inte allas favorit.
  • Ljungsbro i Linköping har fått en park. Igång sen sommaren 2020. Nog mer kul för surfskatare.
  • Betong i Finspång nu igång. Superbra!

• Facebookgruppen "Lords of Gubbtown". Gruppen för gubbskejtare. https://www.facebook.com/groups/429815974514265/ fortsätter att genera intresse. Nu 927 medlemmar.
  • Sommar, sommar, sommar. Passa på att åka ute nu. Här i poolhenkes fina pool.

• Nu kommer våren och betongsäsongen börjar.

• Cogs i Svärtinge är ett alternativ. Kolla med Robin först bara.

• Uterampen i Ingelsta är nu nedmonterad. Sliten och inte så utnyttjad. Pelle Stegander hann i alla fall bryta handleden där.

• Utesession tidig morgon. Inga barn med sparkcyklar.
  • Äntligen vår! Läge att plocka fram brädorna och pröva alla bra uteställen vi har i detta land. Men glöm inte ladan som har en suverän streetyta nu och för oss oldies minirampen.
  • 11 Mars 2018 bjöd Eddie in ett gäng åkare från olika ställen för en trevlig session. Flera fina foton tagna av Robertino Alegria Martorell - superfotograf!
  • Vi gratulerar Tony Hesse som fått en dotter 20 januari. Stort grattis till Tony och Laor.
  • Norrköping har fått ett tillskott vad gäller duktig åkare! Eddie Twardomnaski kommer från Stockholm (fast ursprungligen Gotland) och är en riktig hejare på att åka. Välkommen!

• Nytt år! Passa på att fixa nytt medlemskort hos Tony.

• Nu är det långt gånget vad gäller nya streetytan! Bra jobbat!

• Nu är vintersäsongen här. Tur vi har ladan.
  • Tidigare i höst en trevlig sk8-resa till sthlm -bland annat RCS och Frysen.
  • Tony sliter med nybygget i Ladan.
  • Gubbarna kör i Mantorp igen. Jonny fixat filmen.
  • Tony Hesse still going strong!
  • Professor Andersson fick vara med i Psykologtidningen. http://psykologtidningen.se/2017/09/08/skejtande-professorn-jag-trillar-och-jag-trillar-hart/ Första och sista gången skateboard syns där!
  • Här rivs det i skatehallen. Blir spännande att se vad som kommer. Bra jobbat!

• Märkligt nog finns det en fungerande inomhuspark i Mantorp. Trevlig liten bowl och helt klart värd en utflykt.

• Så här fin var rampen vid Tyska torget!

• Under Augustifesten byggde Tony upp den portabla skateboardrampen utanför rådhuset. Det hela gick av stapeln 17-19 augusti, 2017.
  • Den portabla minirampen:

• Henke "pool " Johansson i sin hemmapool.

• Nya motiv från Mind skateboards.